aktuálně: 37 uzavírek, 1 nehod
Zákruta.cz  >  Magazín  >  

Otevřen první showroom ŠKODA v novém designu

12. dubna 2011

V Curychu byl 7. dubna 2011 otevřen celosvětově první showroom značky ŠKODA v novém firemním designu, který potvrzuje vzestup značky. Slavnostního otevření nově vybudované provozní budovy společnosti AMAG RETAIL Autowelt ve Švýcarsku se zúčastnil předseda představenstva společnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland a člen představenstva pro oblast prodeje a marketingu Jürgen Stackmann. Se svou víceznačkovou nabídkou stanovuje AMAG měřítka pro prodej automobilů a staví i značku ŠKODA do nového, svěžího lesku.

Pro podnik je nový firemní design důležitým elementem pro vzestup značky. Do roku 2018 chce ŠKODA svůj celosvětový prodej oproti dnešnímu stavu minimálně zdvojnásobit na zhruba 1,5 milionu vozů ročně. „S našim novým vystupováním dokazujeme, že se podnik podstatným způsobem vyvíjí,“ řekl šéf značky ŠKODA Winfried Vahland. „Právě naše celosvětová prodejní síť hraje ústřední úlohu pro zviditelnění nové síly značky ŠKODA. Proto je důležité, aby všechna naše zastoupení postupně realizovala nové uspořádání. Dnes byl učiněn první krok tímto směrem.“

Ať už jde o vnější signalizace, architekturu budov nebo uspořádání showroomu, nové zastoupení značky ŠKODA se vyznačuje lepší viditelností, svěžestí, otevřeností a optimalizovanou funkčností. Jürgen Stackmann, člen představenstva pro oblast prodeje a marketingu, zdůrazňuje atraktivitu nového uspořádání: „Zákaznici očekávají moderní, přátelské a transparentní prostory. Společnosti AMAG RETAIL Autowelt se toto působivým způsobem podařilo. Blahopřeji společnosti AMAG a jsem si jist, že se nový vzhled projeví i v nadále rostoucích prodejích.“

ŠKODA je ve Švýcarsku zastoupena od roku 1992 a zejména v posledních letech se vyvíjí velice úspěšně. Aktuálně je automobilka na pátém místě mezi všemi značkami. Pokračuje tak v úspěšném rozvoji uplynulých let. V letech 2000 až 2010 se značce s okřídleným šípem ve znaku podařilo roční prodeje zpětinásobit na naposledy dosažený výsledek 14 388 vozů. Octavia Combi se v uplynulém roce stala nejprodávanějším kombi v této alpské zemi.

-ric- ; Škoda

Další články

3D tisk a autonomní vozidla: Jak se technologie podílí na vývoji chytrých aut

Automobilový průmysl prochází revolucí a autonomní vozidla se stávají realitou rychleji, než by si mnozí představovali. S tím, jak se technologie vyvíjejí, hraje 3D tisk klíčovou roli nejen ve vývoji, ale i v samotné výrobě těchto vozidel. Jak konkrétně 3D tisk přispívá k inovacím v oblasti autonomních aut?

zobrazit článek >

Děti na kole na silnici: Kdy a jak je správně připravit na jízdu mezi auty?

Jízda na kole je pro děti skvělým způsobem, jak se hýbat a získat větší samostatnost. Jakmile ale začnou jezdit mimo cyklostezky, na komunikacích sdílených s auty, je nutné je dobře připravit. Kdy je ten správný čas a jak je naučit bezpečnému pohybu na silnici?

zobrazit článek >

Styl na silnici: Nejlepší pánské účesy pro muže za volantem

Představte si to – vyrážíte na dlouhou cestu, vaše oblíbená hudba hraje v rádiu, ale při pohledu do zpětného zrcátka si říkáte: „Můj účes by potřeboval trochu vylepšit.“ Dobrá zpráva je, že správný střih vám může dodat nejen sebevědomí, ale i pohodlí za volantem.

zobrazit článek >