Škoda Auto vykázala za měsíc listopad celkem 55 460 prodaných vozů. To v porovnání se stejným obdobím roku 2008 odpovídá nárůstu 26,0 %. Nejprodávanějším modelem značky byla poslední generace Škoda Octavia s 20 911 vozy (tj. +17,4 % proti listopadu 2008).
Prakticky stejné oblibě se těší Škoda Fabia s 19 598 prodanými vozy (tj. +23,2 % proti listopadu 2008). Nejsilnějšími prodejními trhy jsou pak Německo a Čína.
V listopadu automobilka dodala nejvíce vozů zákazníkům v západní Evropě, celkem 25 565 (tj. +29,8 % proti listopadu 2008), přičemž Německo se na tomto odbytu podílelo téměř polovinou (tj. 10 219 vozů; +32 % proti listopadu 2008). Výrazně rostly proti loňsku prodeje značky Škoda i ve Velké Británii, a to o 45,3 % (tj. 2 511 vozů).
Úspěchy sklízí společnost Škoda Auto také na trzích v zámoří. V Číně prodala automobilka za měsíc listopad 11 186 vozů (tj. +172,8 % proti listopadu 2008), v Indii pak 1 238 vozů (tj. +69,4 % proti listopadu 2008).
Prodej v České republice činí za listopad tohoto roku 5 403 vozů, což znamená meziroční nárůst o 10,6 %.
Automobilový průmysl prochází revolucí a autonomní vozidla se stávají realitou rychleji, než by si mnozí představovali. S tím, jak se technologie vyvíjejí, hraje 3D tisk klíčovou roli nejen ve vývoji, ale i v samotné výrobě těchto vozidel. Jak konkrétně 3D tisk přispívá k inovacím v oblasti autonomních aut?
zobrazit článek >Jízda na kole je pro děti skvělým způsobem, jak se hýbat a získat větší samostatnost. Jakmile ale začnou jezdit mimo cyklostezky, na komunikacích sdílených s auty, je nutné je dobře připravit. Kdy je ten správný čas a jak je naučit bezpečnému pohybu na silnici?
zobrazit článek >Představte si to – vyrážíte na dlouhou cestu, vaše oblíbená hudba hraje v rádiu, ale při pohledu do zpětného zrcátka si říkáte: „Můj účes by potřeboval trochu vylepšit.“ Dobrá zpráva je, že správný střih vám může dodat nejen sebevědomí, ale i pohodlí za volantem.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.