Zahajovacím podnikem letošního německého šampionátu DRM byla ADAC Pfalz-Westrich-Rallye. Soutěž, která se jela i na zkouškách známých z Rallye Deutschland, se stala kořistí bratrské dvojice Sandra a Marka Wallenweinových.
Na programu bylo celkem 15 rychlostních zkoušek o celkové délce 147,3 km. Po této porci kilometrů si mohl připsat prvenství úřadující německý šampion Sandro Wallenwein, který porazil svého bratra Marka Wallenweina s privátní Fabií S2000 o pouhé 3.1 vteřiny. Poslední místo na stupních vítězů obsadila německá legenda Hermann Gassner s vozem Mitsubishi Lancer Evo X. V očekávaném souboji o prvenství mezi dvoukolkami porazil Felixe Herbolda, který opustil Fiestu S2000, loňský účastník WRC Academy Christian Riedemann navigovaný Larou Vanneste. Oba piloti startovali s Citroënem DS3 R3T, Riedemannovi výkon stačil na čtvrté místo absolutně.
Úspěch Sandro Wallenweina se zrodil na pátečních odpoledních zkouškách, na kterých se válela mlha a cesty byly hodně uklouzané. „Je to velký souboj, víc už se jet nedá,“ hlásil Sandro Wallenwein před poslední rychlostní zkouškou. To jeho mladší bratr Mark měl po celý víkend problémy s porozuměním si s čerstvě postavenou Fabií S2000, kterou si postavil po odchodu od Skody Deutschland, se kterou v posledních dvou letech startoval v německém šampionátu i IRC.
Řada ze soupeřů měla větší či menší problémy. Hned po první rychlostní zkoušce skončil kvůli poruše převodovky Ruben Zeltner s Porsche 911 GT3, stejná závada posléze vyřadila i Petera Corazzu s Lancerem Evo IX. Okruhový specialista Timo Bernhard skonči na desátém testu, když poškodil své Porsche 997 GT3 o kámen.
Dalším závodem bude na konci března ADAC Wikinger-Rallye s centrem v Schleswig-Holsteinu nedaleko dánských hranic. Již brzy uvidíme, zda se tam představí ohlašovaný Mads Ostberg s Fiestou RRC nebo dá přednost startům v DRS, kde by mohl jet s modelem WRC.
Výsledky Pfalz-Westrich-Rallye | |||
1. | S. Wallenwein / Poschner | Subaru Impreza Sti | 1:36:34.5 |
2. | M. Wallenwein / Kopczyk | Škoda Fabia S2000 | + 3.1 |
3. | Gasnner / Tannhäuser | Mitsubishi Lancer Evo X | +2:28.2 |
4. | Riedemann / Vanneste | Citroën DS3 R3T | +3:37.6 |
5. | Hunzinker / Wahl | Subaru Impreza Sti | +5:07.0 |
6. | Herbold / Thielen | Citroën DS3 R3T | +5:12.5 |
7. | Gengler / Gengler | Subaru Impreza STI R4 | +5:43.4 |
8. | Mohe / Becker | Renault Megane RS | +6:03.8 |
9. | Rexhausen / Clemens | Mitsubishi Lancer Evo IX | +6:17.8 |
10. | Streicher / Bellantuono | Mitsubishi Lancer Evo IX | +6:53.3 |
Automobilový průmysl prochází revolucí a autonomní vozidla se stávají realitou rychleji, než by si mnozí představovali. S tím, jak se technologie vyvíjejí, hraje 3D tisk klíčovou roli nejen ve vývoji, ale i v samotné výrobě těchto vozidel. Jak konkrétně 3D tisk přispívá k inovacím v oblasti autonomních aut?
zobrazit článek >Jízda na kole je pro děti skvělým způsobem, jak se hýbat a získat větší samostatnost. Jakmile ale začnou jezdit mimo cyklostezky, na komunikacích sdílených s auty, je nutné je dobře připravit. Kdy je ten správný čas a jak je naučit bezpečnému pohybu na silnici?
zobrazit článek >Představte si to – vyrážíte na dlouhou cestu, vaše oblíbená hudba hraje v rádiu, ale při pohledu do zpětného zrcátka si říkáte: „Můj účes by potřeboval trochu vylepšit.“ Dobrá zpráva je, že správný střih vám může dodat nejen sebevědomí, ale i pohodlí za volantem.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.